سرتیتر آخرین خبرها

سرتیتر آخرین خبرها

تیتر سایت های خبری . بیوگرافی . سخنان اشخاص بزرگ خودباوری . آخرین اخبار هفتکل . عکس های جدید از تکواندو کاران . فیلم ویکی پدیا . بهترین فلاسفه ایرانی . ساکن تربت حیدریه . شرکت سیمان . مطالب آموزنده . اخبار حوادث و اتفاقات . اخبار جشنواره. 10,708,440
سرتیتر آخرین خبرها

سرتیتر آخرین خبرها

تیتر سایت های خبری . بیوگرافی . سخنان اشخاص بزرگ خودباوری . آخرین اخبار هفتکل . عکس های جدید از تکواندو کاران . فیلم ویکی پدیا . بهترین فلاسفه ایرانی . ساکن تربت حیدریه . شرکت سیمان . مطالب آموزنده . اخبار حوادث و اتفاقات . اخبار جشنواره. 10,708,440

فردا؛ چهلمین روز عروج لاله‌های سفید

فردا؛ چهلمین روز عروج لاله‌های سفید    
۱۳۹۴\۰۸\۱۱ - ۲:۱۰ PM


مراسم چهلمین روز جانباختگان فاجعه منا فردا در مدرسه شهید مطهری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت، این مراسم از ساعت 14/30 تا 16 سه شنبه دوازدهم آبان با حضور خانواده های جانباختگان برگزار می شود.


دراطلاعیه مشترک  نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت ازعموم مردم دعوت شده است با شرکت در این مراسم موجب تسلای خاطر خانواده های قربانیان فاجعه منا شوند.


همزمان با این مراسم در تهران، در سایر استانهای کشور نیز مراسمی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت برگزار می شود.


فاجعه منا  پنجشنبه 2 مهر 1394 برابر با 24  سپتامبر 2015 میلادی و 10 ذیحجه 1436 هجری قمری همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در منطقه منا، رخ داد.


بر اساس آخرین آمار سازمان حج وزیارت  تاکنون بیش از 7000 نفر از کشورهای مختلف در حادثه منا مفقود و قربانی شده‌اند.


در بین 43 کشوری که به طور رسمی آمار خود را تاکنون اعلام کرده‌اند، ایران با 464، مالی با 369 و نیجریه با 320 قربانی بالاترین آمار قربانیان فاجعه منا را به خود اختصاص داد‌ه‌اند.
------------------
رد ادعای افزایش یکباره قیمت ۱۵۰ قلم دارو    
۱۳۹۴\۰۸\۱۱ - ۲:۱۱ PM


معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو، ادعای افزایش یکباره ۱۵۰ قلم دارو را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر اکبر عبدالهی اصل معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو با رد ادعای افزایش یکباره قیمت 150 قلم دارو بر افزایش قیمت تدریجی و مشروط دارو تاکید کرد و گفت: قیمت تمام شده داروهای وارداتی هر چه باشد، تنها 10 تا 15 درصد اجازه افزایش قیمت داده می شود.


وی افزود: در حال حاضر 6 هزار پروانه دارو در کشور وجود دارد و محاسبات برای تعیین قیمت آنها انجام شده است که با توجه به افزایش قیمت ماده اولیه یا هزینه تمام شده قیمت آنها اصلاح خواهد شد.

_________________________________


زمین بسیار کوچک است ، آن را باید از توفان زباله نجات داد . حکیم ارد بزرگ

زمین به ما می گوید : گهواره شادیتان خواهم بود ، اگر دوستم باشید .  حکیم ارد بزرگ

زمانی از توانایی خویش لذت می بریم ، که در راه بدست آوردن آن ، کوشش بسیار نموده ایم. حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

سازگاری با زیستگاه و کوشش برای بهتر شدن جایگاه امروزی ، ویژگی آدمهای خردمند است. حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

اندیشه های کوچک ، توان رسیدن به آرزوهای بزرگ را ندارند .  حکیم ارد بزرگ

آدمی آنگاه از همه توان و نیروی خویش برای کاری بهره می گیرد که در آن ، آرزو و باورهای درونی خویش را ببیند . حکیم ارد بزرگ

آرمان آدمهای کارآمد ، پیدا نمودن راهی مناسب ، برای ساختن ایده هاست . حکیم ارد بزرگ

پدر و مادر با بردباری همواره پیگیر آموزش درست به فرزند باشند و در این راه به او انساندوستی و مهر به گیتی را آموزش دهند و پیش از آنکه آسیب ببیند، آگاهش سازند. حکیم ارد بزرگ

آنانی که کنشی ندارند و وارستگی را در پشت کردن به گیتی می دانند ، تکه گوشت هایی بیش نیستند . حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه نوین)

آرمان را نباید فراموش ساخت ، اما می توان هر دم ، به روشی بهتر برای رسیدن به آن اندیشید. حکیم ارد بزرگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد