سرتیتر آخرین خبرها

سرتیتر آخرین خبرها

تیتر سایت های خبری . بیوگرافی . سخنان اشخاص بزرگ خودباوری . آخرین اخبار هفتکل . عکس های جدید از تکواندو کاران . فیلم ویکی پدیا . بهترین فلاسفه ایرانی . ساکن تربت حیدریه . شرکت سیمان . مطالب آموزنده . اخبار حوادث و اتفاقات . اخبار جشنواره. 10,708,440
سرتیتر آخرین خبرها

سرتیتر آخرین خبرها

تیتر سایت های خبری . بیوگرافی . سخنان اشخاص بزرگ خودباوری . آخرین اخبار هفتکل . عکس های جدید از تکواندو کاران . فیلم ویکی پدیا . بهترین فلاسفه ایرانی . ساکن تربت حیدریه . شرکت سیمان . مطالب آموزنده . اخبار حوادث و اتفاقات . اخبار جشنواره. 10,708,440

ایران، پادزهر سموم اسلام‌ستیزی امپریالیسم خبری صهیونیسم

ایران، پادزهر سموم اسلام‌ستیزی امپریالیسم خبری صهیونیسم    
۱۳۹۴\۰۸\۲۵ - ۷:۰۰ PM


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اتفاقات پاریس، برخورد دوگانه با تروریسم و ترویج تفکر تروریست‌ پروری را برای امنیت کل جهان خطرناک خواند.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، آقای هاشمی رفسنجانی در دیدار رئیس، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور ، گفت: در نا‌امنی‌ها، تروریست‌ها در لوای پناهجویان به کشورهای هدف می‌روند و با استفاده از ارتباطات، هماهنگ می‌شوند.

وی با ابراز تأسف از تبلیغات گسترده علیه اسلام و مسلمانان که به صورت مقطعی در جهان به راه می‌افتد ، تصریح کرد: یکی از اشتباهات غرب این بود که تا مدت‌ها مشغول ایران بودند، در حالی که تروریست‌ها در دامن وهابی‌ها و سلفی‌ها و حتی در بین کشورهای اروپایی و در ادیان دیگر پرورش یافتند که الان در قالب القاعده، طالبان و داعش بروز کرده‌اند.

آقای هاشمی رفسنجانی ملت و دولت ایران را صاحب تفکرات عقلانی دانست و گفت: در حالی که مخالفان برجام در این کشور به‌ویژه صهیونیست‌ها، با سوء استفاده از فضای ارعاب جهانی به دولت امریکا برای نقض برجام فشار می‌‌آوردند، اما تندروهای وهابی پشتیبانان مالی و تبلیغی تروریست‌ها هستند و دنیا اگر می‌خواهد در آینده بیش از این دچار نا‌امنی نشود، باید با یک عزم ملی و جهانی، به شکل عاقلانه تفکرات افراطی را مهار و با آن مقابله کند.

آقای هاشمی رفسنجانی با اظهار امیدواری برای اصلاح امور در روزهای پسابرجام، افزود: دنیا فهمید که تحریم ایران هیچ نفعی برای آنها ندارد، بلکه مانع اجرای بسیاری از کارهای خوب صنعتی می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ویژگی‌های ایران در طول تاریخ، درخصوص موج جدید افراط‌گرایی هشدار داد و با اشاره به برنامه ششم، افزود: با چشم‌انداز سیاست‌های کلی و اقتصاد مقاومتی و اجرای صحیح اصل 44 می‌توانیم دورنمای کشور را براساس جاذبه‌های دینی و ملی ترسیم کنیم.

وی با تأکید بر استعدادهای جوانان ایرانی برای درخشش در همه رشته‌های علمی گفت: یک مغز متفکر به‌مراتب از یک چاه نفت بهتر و برتر است.

آقای هاشمی رفسنجانی با اشاره به حضور ایرانیان مستعد در اقصا نقاط جهان و همچنین اشتیاق عقلای جهانی برای همکاری با ایران، افزود: در کنار این امتیازات، دولتی عاقل و برخاسته از آراء اکثریت داریم که می‌توانیم گذشته را جبران و به سوی آینده‌ای بهتر حرکت کنیم.

وی انتخابات را فصل امتحان ملت ایران در طول 36 سال گذشته دانست و گفت: امتحان سرنوشت‌ساز دیگری در اسفند ماه داریم که واقعاً نقطه عطف است و مطمئنیم مردم ایران باز هم حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

آقای هاشمی رفسنجانی با اشاره به وجود انبوهی از تحصیلکرده‌های بیکار در کشور گفت: باید با آگاهی و براساس روحیات مردم، اشتغال‌آفرینی سرلوحه کارها باشد که یکی از لوازم آن، تعامل با جهانیان و استفاده از ظرفیت‌های آنان است.

وی با تأکید بر علاقه‌مندی مردم ایران به انقلاب، کشور و تمدن ایرانی و اسلامی، افزود: با این مردم و با نیروهای متخصص و با مکتب اهل بیت(ع) می‌توانیم با همه تعامل داشته باشیم و نشان دهیم که تشیّع از افراط و تفریط گریزان است و شاهد ما امنیت ستودنی ایران در منطقه ناامن خاورمیانه است.

آقای هاشمی رفسنجانی ایران را پادزهر سموم اسلام‌گریزی و اسلام‌ستیزی امپریالیسم خبری صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: شرطش آن است که با وحدت و یکدلی برای اعتلای کشور بکوشیم که یکی از آن برنامه‌ها، رسیدگی به ضرورت‌های تحصیلی جوانان در حرفه‌وفن و ارتباط علمی و عملی آنان با صنعت است.

وی با اشاره به فراز و فرودهایی که طی ماه‌های اخیر برای صنعت خودرو به وجود آمد و موافقت و مخالفت‌های بسته حمایتی دولت، افزود: می‌توانیم همین کار را برای احیا و تقویت شهرک‌های صنعتی انجام دهیم که رونق اشتغال و تحول در صنعت را به دنبال دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شاغلان در تدریس و تحصیل فنی‌ وحرفه‌ای را اهل کار، علم و هنر توصیف کرد و با یادآوری شرایط کشور در سال‌های اول پس از جنگ، گفت: وقتی قرار شد سازندگی را آغاز کنیم و به کارهای زیربنایی مشغول شویم، دیدیم یکی از زیربنایی‌ترین کارها، آشنایی جوانان محصل با حرفه‌وفن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارتقای آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای به دانشگاه را خوشحال‌کننده خواند و تأکید کرد: باید تحولی در کار‌های شما به وجود بیاید، تا به حقوق علمی و جایگاه واقعی خود برسید.

وی در پاسخ به گلایه‌های رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای که در سال‌های گذشته، مسائل مربوط به حرفه‌وفن عقبگرد داشت، گفت: علاوه بر تحریم‌های ظالمانه و سایه تهدیدی که امنیت مشاغل را نشانه رفته بود، دولت وقت هم به‌رغم ویژگی‌های مثبت برنامه چهارم، توجه و اعتقادی به اجرای آن نداشت.
------------------------------------
نشست مشترک با کمیته داوران فوتبال    
۱۳۹۴\۰۸\۲۵ - ۷:۰۲ PM


رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران: در جلسه هم اندیشی امروز مباحث خوبی مطرح و قرار شد نشست مشترکی بین کمیته داوران، هیئت رئیسه سازمان لیگ و هیئت رئیسه فدارسیون فوتبال برگزار شود.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تاج در پایان نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌ها با معاون وزیر ورزش و روسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه بسیار خوب و پرباری برگزار شد و در آینده‌ای نزدیک گزارش مفصلی از این نشست به اطلاع اهالی فوتبال و افکار عمومی ارائه خواهیم کرد.

در این جلسه نصرالله سجادی، رضا حسنی‌خو، علی کفاشیان، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها حضور داشتند که در سه موضوع بحث‌ها و گفتگو صورت گرفت.

وی ادامه داد: موضوع اول در مورد مسائل داوری بود که سجادی به دقت مسائلی را که مدیران باشگاه‌ها بیان کردند شنید. مدیران باشگاه‌ها مسائلی در مورد مشکلات داوری، دستمزد داوران و تکریم داوران بیان کردند.

تاج گفت: بعد از بحث و تبادل نظر در مورد این موضوع مقرر شد که نشستی مشترک بین کمیته داوران، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار شود و در آن نشست تمام نظرهای کارشناسان داوری که روز گذشته با سجادی جلسه داشتند نیز مد نظر قرار بگیرد.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به موضوع دوم در جلسه افزود: تبلیغات محیطی لیگ برتر یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این نشست بود. با توجه به اینکه مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در این مسئله صاحب حق هستند باید در این مورد نظر‌های خود را بیان می‌کردند.

وی اضافه کرد: بر این اساس مقرر شد نماینده کانون ایران نوین با هیئت حل اختلاف جلسه‌ای برگزار کند هیئتی که در آن نمایندگانی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حضور دارند و اگر در این جلسه به جمع‌بندی مورد نظر نرسند در آن صورت موضوع این قرارداد در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بررسی خواهد شد. در مورد این مسئله مدیران باشگاه‌ها وحدت نظر داشتند.

مهدی تاج در مورد اینکه برخی از اهالی فوتبال مسائلی در مورد این قرارداد در رسانه‌ها بیان می‌کنند گفت: این افراد نه مسئولیتی در فوتبال دارند نه اطلاعات دقیق و کافی در مورد مسائل قرارداد دارند و گاهی اوقات صحبت‌هایی بیان می‌کنند که نشان از کم اطلاعی آنهاست.

رئیس سازمان لیگ در مورد وضع حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: مدیران باشگاه‌ها خواهان پیگیری جدی حق پخش تلویزیونی در فصل گذشته و بحث قرارداد IPTV برای فصل جاری شدند و قرار است این مسائل به دقت بررسی شود.

تاج تصریح کرد که در اولین نشست خبری پیش از مسابقه مربیان در سازمان لیگ توضیحات کاملی در مورد نشست امروز به رسانه‌ها ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به طولانی شدن جلسه امروز اظهار داشت: از نمایندگان رسانه‌های گروهی که برای پوشش این نشست به آکادمی فوتبال آمده بودند هم باید تشکر کنم اما به دلیل طولانی شدن جلسه امروز ظاهرا این عزیزان ناراحت شدند که جا دارد از آنها نیز دلجویی کنم.

------------------------------------


ستایشگری و تشویق هنر است ، هنری که با آن می توان ناراست ترین آدمیان را هم ، دلپسند نمود .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

سخت نمودن پیمان زناشویی، به نام ارزش نهادن به سنت ها درست نیست.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

آدم نیرومند، در هنگامه پیکار نیز به دیگران امید و شادی هدیه می دهد. حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)

آینده از همین امروز می گذرد ، پس امروز را باید به درستی پیمود . حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

آنانیکه تنها به خود می اندیشند ، براستی بزهکارند . حکیم ارد بزرگ (کتاب سرخ)

تنها زبان همسران شایسته ، مهر و مهربانی است. حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف جهان)

دامن خرد و حکمت ، از جادو و دروغ به دور است . حکیم ارد بزرگ (جملات ناب , سخنان ناب)

دانش امروز ، فر بسیاری در پی داشته ، ولی نیروی جاری سازی آرامش در روان ما را ندارد . آسودگی و آرامش ، در سخن خردمندان است . (بزرگترین فیلسوف تاریخ ایران)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف

 


دانش آموزان ، جوانه های برخواسته از وجود آموزگاران هستند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

اگر شما به سختی ها پشت کنید ، آنها هیچگاه به شما پشت نخواهند نمود ، باید خردمندانه با سختی ها مبارزه کرد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)

ارتشیان تنها پاسدار ((پرچم)) یک سرزمین نیستند، همه مردم باید نگاهبان آن باشند . حکیم ارد بزرگ (متفکر ایرانی)

با اشک ریختن ما ، ناتوانان توانا نمی شوند ، باید کوشش کرد و توانا شد ، آنگاه کمک نمود .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

باور درونی ، نیروی شتاب دهنده ، پرتاب شدن به سوی ایده هاست .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

مهربانان ، شادی آفرینند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

مهربانان به یاد ما هستند ، حتی زمانی که ما خود را فراموش کرده ایم. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

آنکه با آدمهای گستاخ گفتگو می کند، دیر و یا زود به گناه آنها گرفتار آید.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

شادی و امید روان آدمی را می پرورد ، گر چه ، تن رنجور و زخمی باشد. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف

 


میهن دوستان ناب ، کسانی هستند که برای آبادی و آزادی آن ، فداکاری و کوشش می کنند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

از مردم غمگین ، نمی توان امید بهروزی و پیشرفت کشور را داشت .  حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

برآزندگان گرما بخشند ، سخن و گفتار آنان ، راه روشن آیندگان است . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

پند و اندرز نادرست، موجب نفرت همیشگی دیگران، از ما می شود .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

شکست و پیروزی ، دل آدم فرهمند را نمی لرزاند ، او به آرمان و هدف خویش می اندیشد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

آواز مهربانی، از هر سنگ نگاره ای، ماندگار تر است. حکیم ارد بزرگ نابغه عرصه فلسفه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد