سرتیتر آخرین خبرها

سرتیتر آخرین خبرها

تیتر سایت های خبری . بیوگرافی . سخنان اشخاص بزرگ خودباوری . آخرین اخبار هفتکل . عکس های جدید از تکواندو کاران . فیلم ویکی پدیا . بهترین فلاسفه ایرانی . ساکن تربت حیدریه . شرکت سیمان . مطالب آموزنده . اخبار حوادث و اتفاقات . اخبار جشنواره. 10,708,440
سرتیتر آخرین خبرها

سرتیتر آخرین خبرها

تیتر سایت های خبری . بیوگرافی . سخنان اشخاص بزرگ خودباوری . آخرین اخبار هفتکل . عکس های جدید از تکواندو کاران . فیلم ویکی پدیا . بهترین فلاسفه ایرانی . ساکن تربت حیدریه . شرکت سیمان . مطالب آموزنده . اخبار حوادث و اتفاقات . اخبار جشنواره. 10,708,440

فال حافظ

فال حافظ

در این سایت برای مشاهده فال خود، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید. پس از مشاهده غزل مورد نظر گزینه ای برای نمایش تعبیر کلی فال در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نیت کننده معمولاً در هنگام تفأل از دیوان حافظ، او را به عزیزترین کسانش یعنی به خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم می دهد. این قسم معمولاً به این شکل ادا می شود: ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.sina-p30.blogfa.com

سلام محبوبه خانم.
من لینک خودم رو پیدا کردم .
من در اولین فرصت شما رو لینک میکنم .

ماریا دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

Khili khub nist

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد